۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

چه کسی رهبر سبز خواهد شد؟مسئله اینست.

این روزها هر کسی که از ایران میاد یه عالمه خبرهای ناامید کننده داره،از گرونی و فشارهای وحشتناک اقتصادی بگیر،تا سانسور و بایکوت های وحشتناک تر خبری-سیاسی دولت کودتا.
متاسفانه من بنا به دلایلی نمیتونم برگردم ایران والا از جمله حاضرین در همه اجتماعات سبز بودم،اما به نوبه خودم هر کاری که تا الان تونستم انجام دادم. اما الان چند تا سوال برام پیش اومده،خواهش میکنم هر کسی میتونه به من جواب بده.
با جرات میشه گفت که سبزها مخالف با دولت کودتا ،تا 80-90% فضای سایبر رو سبز کردند و طبیعتاً امثال منی که فقط اخبار ایران رو از طریق اینترنت پیگیری میکنم میتونم بیشترین خبرهای سبز رو داشته باشم اما آیا واقعیت همین اتفاقات و تفسیرهای سایبری هست؟؟؟
تماس هایی که با ایران دارم و یا توریست هایی رو که میبینم همشون به غیر از این میگن!واقعیت چیه؟آیا امثال من ،تو خواب پیروزی نزدیک از طریق اخبار سایبر هستیم؟؟؟ ا
ایران را چه میشود ؟؟؟به کجا داریم میرویم؟خود من از جمله کسانی بودم و هستم که با هر صدای مخالف رژیم کودتا هم نفس میشم اما آخرش چی؟باید چه کار بکنیم؟دولت کودتا که به بدترین شکل ممکن در حال اختناق و جولان است.یه عده از مردم هم در حد توانشون به اعتراض مشغول!اما به راستی رهبری این جنبش سبز با کیست؟
عاقلانه و نه احساسی فکر کنیم،به امید خدا که هر چه زودتر این نامردترین ظالمان حاکم را محاکمه میکنیم،اما آیا هیچوقت به این فکر کرده اید که قرار است حکومت را به چه کسی بسپاریم؟
به محض کله پا شدن این رژیم ،سلطنت طلبها از یک طرف،رجوی و دار و دسته اش از طرف دیگه،سپاه که ایران رو ارث باباش میدونه از اونطرف،راست و مدرن و عصر حجر و ... هم از طرف دیگه میان که حکومت کنن،اونوقت چه خاکی باید به سرمون کنیم؟
بیاین منطقی فکر کنیم،رییس جمهور موسوی خوب!اما تا چقدر مرد عمله؟تا الان که دیدیم فقط پایبند به راه خمینی و قانون اساسیه!در حال حاضر گزینه خوبیه فقط برای قد علم کردن در برابر رژیم حاکم...
شیخ شجاعمون کروبی:واقعاً بدون ذره ای ترس تا الان اسرار مگوی خفاشان حکومتی رو برای دنیا رو کرده،اما اونجوریکه از شعارهای کاندیداتوری دوره قبل و سابقه ریاست مجلسش پیداست به شدت تحت تاثیر محیط اطرافش قرار میگیره،واژه حکم حکومتی رو که برای اولین بار کروبی به عنوان رییس مجلس اعلام کرد و یا اون شعار تبلیغاتی هفتاد هزارتومان به هر ایرانی رو که یادتون میاد....
خاتمی عزیز:یه شخصیت مقبول و شناخته شده بدون توان اجرایی....

چه باید کرد؟ما یه نفر و با قدرت و تصمیم گیری کامل میخواهیم.اصلاً باید چکار کنیم؟به کجا چنین شتابان؟
خدا کمکمون کنه که از چاله به چاه سقوط نکنیم.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر